Sennheiser HD 485 Open Hi-Fi Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 485 Open Hi-Fi Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

LaurenM 05-06-2009

Na een tijdje rond kijken op het koptelefoon gebied heb ik deze gekocht. Eerst viel mijn keuze op HD465, maar nadat ik die op mijn hoofd heb gehad in de winkel heb ik toch maar twintig euro meer uitgegeven. Het zit namelijk zo dat ik een bril draag en zodra de koptelefoon iets te strak zit krijg ik er last van.De oorschelpen van de HD 465 zijn bol, en die van de HD 485 sluiten om je oren. Het draagcomfort van deze koptelefoon is gigantisch goed, ik heb nog nergens last van gehad en ik heb al uren achter elkaar gebruikt.

Qua geluid heb ik ook niet veel op te merken, maar als de geluidskwaliteit van de muziek niet al te hoog is is dat echter wel te horen. Het heeft een gemiddelde bass, daar moet je wel van houden. Het geluid is gewoon goed.

De koptelefoon zelf is wel erg groot, maar dat vind ik zelf geen probleem. Het is wel te verwachten als de schelpen compleet over je oor heen vallen. Ook maakt de grootte het draagcomfort beter. Je moet er dus iets voor over hebben.

Ik ben echt blij met deze koptelefoon en wil hem aanbevelen aan mensen die wel of niet een bril dragen, deze koptelefoon zit heel lekker en het geluid is ook erg mooi.

ps. duurzaamheid is nog onbekend.

Luuk D 08-01-2008

Ik heb deze gekocht (wat ik altijd doe) voor de winter. Zomers heb ik de AKG K 324 P, in de winter deze. Eerst zat ik te twijfelen tussen deze en de AKG K 530, maar deze AKG vond ik heel 'licht' klinken.
Heb 'm nu denk 2 a 3 weken. Ben helemaal tevreden.
Let op, dit is een echte open hoofdtelefoon!! lijkt misschien gesloten maar schijn bedriegt. Draagcomfort is vrij hoog, in het begin drukte 't een beetje, maar heb ik nu geen last meer van en zit als gegoten. Mooie verspreid geluid met fijne bass. Hij is vrij groot, en je moet er van houden, maar ik draag 'm dagelijks naar school. Kabel kun je loskoppelen wat wel handig is.
Ik ga nog informeren of er een 1.5 meter kabel beschikbaar is die ik er op aan kan sluiten, moet wel te fixen zijn denk ik. Mooi spul,

Zuccherro 28-08-2006

Prima ding voor het geld.
Geluid is mooi 'vol'. Bas is prominent aanwezig maar de balans is goed. Details
worden perfect weergegeven. Zelfs beter dan mijn Dynaudio speakers, die toch
bekend staan om hun gedetailleerde weergave. Ik mis wel de plaatsing in de
ruimte. Het 'beeld' dat wordt neergezet is niet erg breed en diep. Daar zijn
speakers beter in.
Draagcomfort is prima. De schelpen irriteren ook niet na langere draagtijd.